Особливості використання мерчандайзингу в системі просування підприємств fashion рітейлу
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості використання мерчандайзингу в системі просування підприємств fashion рітейлу
Features the use of the merchandising in the system of promotion fashion retail companies |
|
Creator |
Пєтухова, А. В.
Діброва, Т. Г. |
|
Subject |
мерчандайзинг
роздрібна торгівля POS-матеріал бренд просування merchandising retail POS-material brand promotion мерчандайзинг розничная торговля POS-материал продвижение 659.157.18 : 658.822 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-12-09T09:30:14Z
2015-12-09T09:30:14Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пєтухова А. В. Особливості використання мерчандайзингу в системі просування підприємств fashion рітейлу/ Пєтухова А. В., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 233 Кбайт). – 2014. – Вип. 8. – Бібліогр.: 7 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/14262 |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
|
|
Language |
uk
|
|