Запис Детальніше

Особливості поведінки споживачів на ринку керамічної плитки та шляхи її коригування

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості поведінки споживачів на ринку керамічної плитки та шляхи її коригування
Features of consumer behavior in the market of ceramic tiles and ways of adjusting
 
Creator Шевчук, І. С.
Діброва, Т. Г.
 
Subject ринок керамічної плитки
процес прийняття рішення про покупку
модель поведінки споживача
339.138 (691.434)
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-12-09T10:47:03Z
2015-12-09T10:47:03Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Шевчук І. С. Особливості поведінки споживачів на ринку керамічної плитки та шляхи її коригування / Шевчук І. С., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 262 Кбайт). – 2014. – Вип. 8. – Бібліогр.: 5 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/14267
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
 
Language uk