Особливості поведінки споживачів на ринку керамічної плитки та шляхи її коригування
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості поведінки споживачів на ринку керамічної плитки та шляхи її коригування
Features of consumer behavior in the market of ceramic tiles and ways of adjusting |
|
Creator |
Шевчук, І. С.
Діброва, Т. Г. |
|
Subject |
ринок керамічної плитки
процес прийняття рішення про покупку модель поведінки споживача 339.138 (691.434) |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-12-09T10:47:03Z
2015-12-09T10:47:03Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шевчук І. С. Особливості поведінки споживачів на ринку керамічної плитки та шляхи її коригування / Шевчук І. С., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 262 Кбайт). – 2014. – Вип. 8. – Бібліогр.: 5 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/14267 |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
|
|
Language |
uk
|
|