Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємств
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємств
|
|
Creator |
Волкова, І. М.
Volkova, І. |
|
Description |
The role of informative support of process of acceptance of administrative decisions is certain by agricultural enterprises. Becoming of conception of the marketing informative system is investigational. Essence and constituents of the informative marketing system of agrarian enterprises are considered.
Визначено роль інформаційної підтримки процесу прийняття управлінських рішень сільськогосподарськими підприємствами. Досліджено процес становлення концепції маркетингової інформаційної системи. Розглянуто сутність та складові інформаційної маркетингової системи аграрних підприємств. |
|
Date |
2014-07-30T08:15:18Z
2014-07-30T08:15:18Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Волова І. М. Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємств / І. М. Волкова // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 1, т. 2. – С. 24–31.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/220 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|