Запис Детальніше

Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємств

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємств
 
Creator Волкова, І. М.
Volkova, І.
 
Description The role of informative support of process of acceptance of administrative decisions is certain by agricultural enterprises. Becoming of conception of the marketing informative system is investigational. Essence and constituents of the informative marketing system of agrarian enterprises are considered.
Визначено роль інформаційної підтримки процесу прийняття управлінських рішень сільськогосподарськими підприємствами. Досліджено процес становлення концепції маркетингової інформаційної системи. Розглянуто сутність та складові інформаційної маркетингової системи аграрних підприємств.
 
Date 2014-07-30T08:15:18Z
2014-07-30T08:15:18Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Волова І. М. Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємств / І. М. Волкова // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 1, т. 2. – С. 24–31.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/220
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет