Запис Детальніше

Маркетингові технології ідентифікації профілю споживача на ринку кондитерських виробів

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові технології ідентифікації профілю споживача на ринку кондитерських виробів
 
Creator Власенко, О. П.
Vlasenko, О.
 
Description The author described the role of marketing technologies under the terms of market for consumers. She also presents the results of the market research, which identify the profile of modern consumer of confectionery products in Ukraine. The necessity for synthetic instruments and interactive marketing communications for confectionery industry are substantiated.
Визначено роль маркетингових технологій в умовах ринку споживача. Представлено результати маркетингових досліджень, які ідентифікують профіль сучасного споживача кондитерських виробів в Україні. Обґрунтована необхідність застосування синтетичних та інтерактивних інструментів маркетингових комунікацій підприємствами кондитерської галузі.
 
Date 2014-07-30T08:37:16Z
2014-07-30T08:37:16Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Власенко О. П. Маркетингові технології ідентифікації профілю споживача на ринку кондитерських виробів / О. П. Власенко // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 1, т. 2. – С. 73–80.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/226
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет