Маркетингові технології ідентифікації профілю споживача на ринку кондитерських виробів
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові технології ідентифікації профілю споживача на ринку кондитерських виробів
|
|
Creator |
Власенко, О. П.
Vlasenko, О. |
|
Description |
The author described the role of marketing technologies under the terms of market for consumers. She also presents the results of the market research, which identify the profile of modern consumer of confectionery products in Ukraine. The necessity for synthetic instruments and interactive marketing communications for confectionery industry are substantiated.
Визначено роль маркетингових технологій в умовах ринку споживача. Представлено результати маркетингових досліджень, які ідентифікують профіль сучасного споживача кондитерських виробів в Україні. Обґрунтована необхідність застосування синтетичних та інтерактивних інструментів маркетингових комунікацій підприємствами кондитерської галузі. |
|
Date |
2014-07-30T08:37:16Z
2014-07-30T08:37:16Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Власенко О. П. Маркетингові технології ідентифікації профілю споживача на ринку кондитерських виробів / О. П. Власенко // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 1, т. 2. – С. 73–80.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/226 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|