Запис Детальніше

Сертифікація як інструмент екологічного маркетингу

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сертифікація як інструмент екологічного маркетингу
 
Creator Чайкін, О. В.
Chaikin, О.
 
Description In article deals the problem of the use of ecological certification as an ecological marketing instrument for the effective implementation of sustainable development. The problem of the use of modern conceptions of certification of administrative process domestic enterprises rises in relation to quality of products which is based on the international standards of ISO.
Розглянуто питання використання екологічної сертифікації як інструмента екологічного маркетингу для ефективної реалізації концепції сталого розвитку. Закцентовано проблему використання вітчизняними підприємствами сучасних концепцій сертифікації управлінського процесу щодо якості продукції, яка ґрунтується на міжнародних стандартах ISO.
 
Date 2015-03-13T06:36:12Z
2015-03-13T06:36:12Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Чайкін О. В. Сертифікація як інструмент екологічного маркетингу / О. В. Чайкін // Вісник ЖНАЕУ. – 2012. – № 1, т. 2. – С. 381–388.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1900
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет