Сертифікація як інструмент екологічного маркетингу
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сертифікація як інструмент екологічного маркетингу
|
|
Creator |
Чайкін, О. В.
Chaikin, О. |
|
Description |
In article deals the problem of the use of ecological certification as an ecological marketing instrument for the effective implementation of sustainable development. The problem of the use of modern conceptions of certification of administrative process domestic enterprises rises in relation to quality of products which is based on the international standards of ISO.
Розглянуто питання використання екологічної сертифікації як інструмента екологічного маркетингу для ефективної реалізації концепції сталого розвитку. Закцентовано проблему використання вітчизняними підприємствами сучасних концепцій сертифікації управлінського процесу щодо якості продукції, яка ґрунтується на міжнародних стандартах ISO. |
|
Date |
2015-03-13T06:36:12Z
2015-03-13T06:36:12Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чайкін О. В. Сертифікація як інструмент екологічного маркетингу / О. В. Чайкін // Вісник ЖНАЕУ. – 2012. – № 1, т. 2. – С. 381–388.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1900 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|