Запис Детальніше

Пріоритети і перспективи управління маркетингом підприємств із різними бізнесовими можливостями

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Пріоритети і перспективи управління маркетингом підприємств із різними бізнесовими можливостями
 
Creator Кравчук, І. А.
Kravchuk, I.
 
Description Здійснено аналіз підходів до управління маркетингом підприємств на засадах використання методики оцінки їх маркетингового потенціалу. Виявлено пріоритети управління маркетингом на різних за величиною бізнесу підприємствах. Оцінено залежність ефективності маркетингової діяльності від факторів, що впливають на рівень маркетингового потенціалу підприємств.Запропоновано перспективні напрями формування й реалізації стратегії маркетингу та оптимізації маркетингового бюджету.
The analysis of going near marketing management of the food industry enterprises using the method of estimation of their marketing potential has been done. The priorities of the marketing management on different on the size of business enterprises have been shown. The dependence of efficiency of marketing activity on factors which influence on the level of the enterprises marketing potential has been estimated. The perspective directions of forming and realization of the marketing strategy, optimization of the marketing budget have been proposed.
 
Date 2014-06-19T10:31:30Z
2014-06-19T10:31:30Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Кравчук І. А. Пріоритети і перспективи управління маркетингом підприємств із різними бізнесовими можливостями / І. А. Кравчук // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 2, т. 2. – С. 140–149.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/99
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет