Запис Детальніше

До питання розробки механізму становлення екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До питання розробки механізму становлення екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах
 
Creator Ращенко, А. В.
Rashchenko, А.
 
Description Визначено фази механізму становлення екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах. Здійснено оцінку готовності керівників сільськогосподарських підприємств Житомирської області впроваджувати технології екологічного маркетингу в свою діяльність. Виокремлено чинники, що найбільше впливають на рішення керівників аграрних підприємств здійснювати виробництво екологічно безпечної продукції та стримують їх перехід на органічні методи господарювання.
The paper presents the phases of the mechanism of implementing environmental marketing at agricultural enterprises. Estimation of readiness of Zhytomyr region farm managers to implement environmental marketing at their enterprises has been done. The factors influencing the decision of farm managers to produce environmentally safe products and inhibiting their transition to organic methods of farming have been determined.
 
Date 2014-06-19T12:34:12Z
2014-06-19T12:34:12Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Ращенко А. В. До питання розробки механізму становлення екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / А. В. Ращенко // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 2, т. 2. – С. 453–461.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/212
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет