Холістична концепція ефективності кооперативного маркетингу
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Холістична концепція ефективності кооперативного маркетингу
|
|
Creator |
Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N. |
|
Subject |
кооперативи
сільськогосподарська кооперація кооперативний маркетинг |
|
Description |
Висвітлено маркетингову сутність сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, системно проаналізувати потенційні можливості маркетингової концепції функціонування кооперативних підприємств щодо реалізації їх соціально-економічної місії. Обґрунтовано необхідність врахування поліфункціональної сутності кооперативного підприємства як категорії. Акцентовано на критичному аналізі показників ефективності кооператвиного маркетингу з огляду на його холістичну природу, запропоновано Інструментарій ідентифікації ефективності маркетингової складової функціонування кооперативного підприємства. |
|
Date |
2015-02-11T12:10:44Z
2015-02-11T12:10:44Z 2014 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Степаненко. Н. І. Холістична концепція ефективності кооперативного маркетингу / Н. І. Степаненко // Кооперативні читання: 2014 : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 27–29 берез. 2014 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2014. – С. 55–60.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1009 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|