Запис Детальніше

Холістична концепція ефективності кооперативного маркетингу

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Холістична концепція ефективності кооперативного маркетингу
 
Creator Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N.
 
Subject кооперативи
сільськогосподарська кооперація
кооперативний маркетинг
 
Description Висвітлено маркетингову сутність сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, системно проаналізувати потенційні можливості маркетингової концепції функціонування кооперативних підприємств щодо реалізації їх соціально-економічної місії.
Обґрунтовано необхідність врахування поліфункціональної сутності кооперативного підприємства як категорії. Акцентовано на критичному аналізі показників ефективності кооператвиного маркетингу з огляду на його холістичну природу, запропоновано
Інструментарій ідентифікації ефективності маркетингової складової функціонування кооперативного підприємства.
 
Date 2015-02-11T12:10:44Z
2015-02-11T12:10:44Z
2014
 
Type Conference materials
 
Identifier Степаненко. Н. І. Холістична концепція ефективності кооперативного маркетингу / Н. І. Степаненко // Кооперативні читання: 2014 : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 27–29 берез. 2014 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2014. – С. 55–60.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1009
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет