Запис Детальніше

Маркетингове дослідження переваг споживачів органічної продукції

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове дослідження переваг споживачів органічної продукції
 
Creator Волкова, І. М.
Volkova, І.
 
Subject Полісся
маркетингові дослідження
органічне землеробство
 
Date 2015-02-10T08:16:01Z
2015-02-10T08:16:01Z
2013
 
Type Conference materials
 
Identifier Волкова І. М. Маркетингове дослідження переваг споживачів органічної продукції / І. М. Волкова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2013. – С. 70–74.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/905
 
Language uk
 
Publisher Полісся