Запис Детальніше

Маркетинг органічної продукції як елемент соціального партнерства в суспільстві

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг органічної продукції як елемент соціального партнерства в суспільстві
 
Creator Бутенко, В. М.
 
Subject соціальне партнерство
концепція впливу
 
Date 2015-02-10T08:57:36Z
2015-02-10T08:57:36Z
2013
 
Type Conference materials
 
Identifier Бутенко В. М. Маркетинг органічної продукції як елемент соціального партнерства в суспільстві / В. М. Бутенко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2013. – С. 92–96.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/921
 
Language uk
 
Publisher Полісся