Маркетинг органічної продукції як елемент соціального партнерства в суспільстві
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетинг органічної продукції як елемент соціального партнерства в суспільстві
|
|
| Creator |
Бутенко, В. М.
|
|
| Subject |
соціальне партнерство
концепція впливу |
|
| Date |
2015-02-10T08:57:36Z
2015-02-10T08:57:36Z 2013 |
|
| Type |
Conference materials
|
|
| Identifier |
Бутенко В. М. Маркетинг органічної продукції як елемент соціального партнерства в суспільстві / В. М. Бутенко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2013. – С. 92–96.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/921 |
|
| Language |
uk
|
|
| Publisher |
Полісся
|
|