Запис Детальніше

Брендинг як інструмент формуваннія інтегрованих комунікацій у сфері виробництва органічних агрохарчових продуктів

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг як інструмент формуваннія інтегрованих комунікацій у сфері виробництва органічних агрохарчових продуктів
 
Creator Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N.
 
Subject брендова стратегія підприємства
бренд-менеджмент
 
Date 2015-02-10T08:23:28Z
2015-02-10T08:23:28Z
2013
 
Type Conference materials
 
Identifier Степаненко Н. І. Брендинг як інструмент формуваннія інтегрованих комунікацій у сфері виробництва органічних агрохарчових продуктів / Н. І. Степаненко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2013. – С. 131–135.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/910
 
Language uk
 
Publisher Полісся