Запис Детальніше

Маркетингова орієнтація обслуговуючих кооперативів та окремі проблемні аспекти їх функціонування

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова орієнтація обслуговуючих кооперативів та окремі проблемні аспекти їх функціонування
 
Creator Євчук, Л. А.
 
Subject маркетинг
кооперація
малий бізнес
 
Description Сільськогосподарська кооперація як вид об’єднання виробників є необхідною українському селу й економіці країни в цілому. Вона забезпечує перехід виробників від виробничої орієнтації їх діяльності до маркетингової. Розкрито основні аспекти функціонування кооперативів та фактори, що гальмують процеси кооперації в Україні.
 
Date 2015-02-13T12:18:07Z
2015-02-13T12:18:07Z
2012
 
Type Conference materials
 
Identifier Євчук Л. А. Маркетингова орієнтація обслуговуючих кооперативів та окремі проблемні аспекти їх функціонування / Л. А. Євчук // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 77–82.
978-966-8706-61-5
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1114
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет