Маркетингова орієнтація обслуговуючих кооперативів та окремі проблемні аспекти їх функціонування
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова орієнтація обслуговуючих кооперативів та окремі проблемні аспекти їх функціонування
|
|
Creator |
Євчук, Л. А.
|
|
Subject |
маркетинг
кооперація малий бізнес |
|
Description |
Сільськогосподарська кооперація як вид об’єднання виробників є необхідною українському селу й економіці країни в цілому. Вона забезпечує перехід виробників від виробничої орієнтації їх діяльності до маркетингової. Розкрито основні аспекти функціонування кооперативів та фактори, що гальмують процеси кооперації в Україні.
|
|
Date |
2015-02-13T12:18:07Z
2015-02-13T12:18:07Z 2012 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Євчук Л. А. Маркетингова орієнтація обслуговуючих кооперативів та окремі проблемні аспекти їх функціонування / Л. А. Євчук // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 77–82.
978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1114 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|