Запис Детальніше

Особливості використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництва

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництва
 
Creator Ращенко, А. В.
Rashchenko, А.
 
Subject екологічний маркетинг
органічна продукція
маркетинг
продукція рослинництва
 
Date 2015-02-13T09:17:31Z
2015-02-13T09:17:31Z
2013
 
Type Other
 
Identifier Ращенко А. В. Особливості використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництва / А. В. Ращенко // Наукові читання – 2013 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ. – Житомир : ЖНАЕУ, 2013. – Т. 1. – С. 139–143.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1104
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет