Кооперативний маркетинг – стратегічні і тактичні орієнтири
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Кооперативний маркетинг – стратегічні і тактичні орієнтири
|
|
| Creator |
Булуй, О. Г.
Buluy, O. |
|
| Subject |
агромаркетинг
агрохолдинги малий бізнес |
|
| Description |
Визначено роль та значення кооперативного маркетингу. Обґрунтовано доцільність здійснення маркетингової діяльності сільськогосподарськими підприємствами шляхом об’єднання в маркетингові кооперативи.
|
|
| Date |
2015-02-13T12:35:03Z
2015-02-13T12:35:03Z 2012 |
|
| Type |
Conference materials
|
|
| Identifier |
Булуй О. Г. Кооперативний маркетинг – стратегічні і тактичні орієнтири / О. Г. Булуй // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 82–86.
978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1124 |
|
| Language |
uk
|
|
| Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|