Запис Детальніше

Кооперативний маркетинг – стратегічні і тактичні орієнтири

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Кооперативний маркетинг – стратегічні і тактичні орієнтири
 
Creator Булуй, О. Г.
Buluy, O.
 
Subject агромаркетинг
агрохолдинги
малий бізнес
 
Description Визначено роль та значення кооперативного маркетингу. Обґрунтовано доцільність здійснення маркетингової діяльності сільськогосподарськими підприємствами шляхом об’єднання в маркетингові кооперативи.
 
Date 2015-02-13T12:35:03Z
2015-02-13T12:35:03Z
2012
 
Type Conference materials
 
Identifier Булуй О. Г. Кооперативний маркетинг – стратегічні і тактичні орієнтири / О. Г. Булуй // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 82–86.
978-966-8706-61-5
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1124
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет