Запис Детальніше

Обгрунтування напрямів формування системи маркетингу сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обгрунтування напрямів формування системи маркетингу сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
 
Creator Сенів, Р. В.
Петриняк, У. Я.
 
Subject експортна орієнтованість
агробізнес
інфраструктура
трейдері
 
Description Висвітлено економічні, організаційні та правові проблеми розвитку обслуговуючих кооперативів маркетингового напряму. Акцентовано увагу на питаннях маркетингової діяльності сільськогосподарських кооперативів, що є особливо актуально для сучасного етапу ринкової трансформації сільського господарства України.
 
Date 2015-02-13T12:33:23Z
2015-02-13T12:33:23Z
2012
 
Type Conference materials
 
Identifier Сенів Р. В. Обгрунтування напрямів формування системи маркетингу сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів / Р. В. Сенів, У. Я. Петриняк // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 91–95.
978-966-8706-61-5
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1123
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет