Обгрунтування напрямів формування системи маркетингу сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обгрунтування напрямів формування системи маркетингу сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
|
|
Creator |
Сенів, Р. В.
Петриняк, У. Я. |
|
Subject |
експортна орієнтованість
агробізнес інфраструктура трейдері |
|
Description |
Висвітлено економічні, організаційні та правові проблеми розвитку обслуговуючих кооперативів маркетингового напряму. Акцентовано увагу на питаннях маркетингової діяльності сільськогосподарських кооперативів, що є особливо актуально для сучасного етапу ринкової трансформації сільського господарства України.
|
|
Date |
2015-02-13T12:33:23Z
2015-02-13T12:33:23Z 2012 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Сенів Р. В. Обгрунтування напрямів формування системи маркетингу сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів / Р. В. Сенів, У. Я. Петриняк // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 91–95.
978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1123 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|