Запис Детальніше

Методы организации кампании по продвижению функциональных продуктов питания

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методы организации кампании по продвижению функциональных продуктов питания
 
Creator Карпенко, Е. М.
Трусь, Ю. А.
 
Subject функціональні продукти харчування
комунікаційна кампанія
дегустація продуктів
інтегровані маркетингові комунікації
мерчендайзинг
 
Date 2015-02-18T07:24:23Z
2015-02-18T07:24:23Z
2014
 
Type Conference materials
 
Identifier Карпенко Е. М. Методы организации кампании по продвижению функциональных продуктов питания / Е. М. Карпенко, Ю. А. Трусь // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2014. – С. 118–121.
978-966-655-728-8
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1367
 
Language ru
 
Publisher Полісся