Запис Детальніше

Роль обслуговуючої кооперації у становленні екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль обслуговуючої кооперації у становленні екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах
 
Creator Ращенко, А. В.
Rashchenko, А.
 
Subject органічне виробництво
екологічний маркетинг
кооперативне об’єднання
 
Description Здійснено оцінку маркетингової орієнтації керівників сільськогосподарських підприємств Житомирської області. Сформульовано маркетингові завдання, вирішення яких забезпечить становлення екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах. Визначено можливості кооперативних об’єднань
сільськогосподарських товаровиробників щодо вирішення маркетингових завдань.
 
Date 2015-02-24T10:14:26Z
2015-02-24T10:14:26Z
2012
 
Type Conference materials
 
Identifier Ращенко А. В. Роль обслуговуючої кооперації у становленні екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / А. В. Ращенко // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 99–103.
978-966-8706-61-5
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1468
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет