Роль обслуговуючої кооперації у становленні екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль обслуговуючої кооперації у становленні екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах
|
|
Creator |
Ращенко, А. В.
Rashchenko, А. |
|
Subject |
органічне виробництво
екологічний маркетинг кооперативне об’єднання |
|
Description |
Здійснено оцінку маркетингової орієнтації керівників сільськогосподарських підприємств Житомирської області. Сформульовано маркетингові завдання, вирішення яких забезпечить становлення екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах. Визначено можливості кооперативних об’єднань сільськогосподарських товаровиробників щодо вирішення маркетингових завдань. |
|
Date |
2015-02-24T10:14:26Z
2015-02-24T10:14:26Z 2012 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Ращенко А. В. Роль обслуговуючої кооперації у становленні екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / А. В. Ращенко // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 99–103.
978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1468 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|