Запис Детальніше

Маркетингове інформаційне забезпечення діяльності обслуговуючих кооперативів

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове інформаційне забезпечення діяльності обслуговуючих кооперативів
 
Creator Бук, Л. М.
 
Subject товаровиробники
сезонність
конкуренція
 
Description Акцентовано увагу на необхідності маркетингового інформаційного забезпечення діяльності обслуговуючих кооперативів починаючи від моменту виникнення ідеї про заснування, на етапі створення та під час активного функціонування. Розглянуто рішення, прийняття яких повинно ґрунтуватися на зібраній, опрацьованій маркетинговій інформації. Визначено, якого роду інформації потребує сільськогосподарський обслуговуючий кооператив на певних етапах свого розвитку.
 
Date 2015-02-24T10:15:54Z
2015-02-24T10:15:54Z
2012
 
Type Conference materials
 
Identifier Бук Л. М. Маркетингове інформаційне забезпечення діяльності обслуговуючих кооперативів / Л. М. Бук // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 103–107.
978-966-8706-61-5
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1469
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет