Місце і роль маркетингового аудиту в системі управління обслуговуючих кооперативів
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Місце і роль маркетингового аудиту в системі управління обслуговуючих кооперативів
|
|
Creator |
Корягіна, С. В.
Корягін, М. В. |
|
Subject |
маркетинг
фінансова звітність індукція дедукція |
|
Description |
Визначено роль маркетингового аудиту у маркетинговій діяльності обслуговуючої кооперації. Здійснено порівняльну оцінку маркетингового та фінансового аудитів. Проаналізовано існуючі підходи щодо місця, яке займає маркетинговий аудит у маркетинговій діяльності підприємств.
|
|
Date |
2015-02-24T10:11:47Z
2015-02-24T10:11:47Z 2012 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Корягіна С. В. Місце і роль маркетингового аудиту в системі управління обслуговуючих кооперативів / С. В. Корягіна, М. В. Корягін // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 108–113.
978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1467 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|