Запис Детальніше

Місце і роль маркетингового аудиту в системі управління обслуговуючих кооперативів

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місце і роль маркетингового аудиту в системі управління обслуговуючих кооперативів
 
Creator Корягіна, С. В.
Корягін, М. В.
 
Subject маркетинг
фінансова звітність
індукція
дедукція
 
Description Визначено роль маркетингового аудиту у маркетинговій діяльності обслуговуючої кооперації. Здійснено порівняльну оцінку маркетингового та фінансового аудитів. Проаналізовано існуючі підходи щодо місця, яке займає маркетинговий аудит у маркетинговій діяльності підприємств.
 
Date 2015-02-24T10:11:47Z
2015-02-24T10:11:47Z
2012
 
Type Conference materials
 
Identifier Корягіна С. В. Місце і роль маркетингового аудиту в системі управління обслуговуючих кооперативів / С. В. Корягіна, М. В. Корягін // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 108–113.
978-966-8706-61-5
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1467
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет