Запис Детальніше

Вплив маркетингу на розвиток сільськогосподарського кооперативного сектора

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив маркетингу на розвиток сільськогосподарського кооперативного сектора
 
Creator Фінашина, Г. В.
Finashyna, G.
 
Subject сучасний бізнес
концепція
стратегія маркетингу
конкуренція
 
Description Визначено сутність маркетингу та його основні концепції. З’ясовано причини недостатнього використання маркетингу у сільськогосподарському кооперативному секторі. Запропоновано можливі альтернативи для кооперації у сфері маркетингу.
 
Date 2015-02-24T10:10:08Z
2015-02-24T10:10:08Z
2012
 
Type Conference materials
 
Identifier Фінашина Г. В. Вплив маркетингу на розвиток сільськогосподарського кооперативного сектора / Г. В. Фінашина // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 114–117.
978-966-8706-61-5
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1466
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет