Вплив маркетингу на розвиток сільськогосподарського кооперативного сектора
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив маркетингу на розвиток сільськогосподарського кооперативного сектора
|
|
Creator |
Фінашина, Г. В.
Finashyna, G. |
|
Subject |
сучасний бізнес
концепція стратегія маркетингу конкуренція |
|
Description |
Визначено сутність маркетингу та його основні концепції. З’ясовано причини недостатнього використання маркетингу у сільськогосподарському кооперативному секторі. Запропоновано можливі альтернативи для кооперації у сфері маркетингу.
|
|
Date |
2015-02-24T10:10:08Z
2015-02-24T10:10:08Z 2012 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Фінашина Г. В. Вплив маркетингу на розвиток сільськогосподарського кооперативного сектора / Г. В. Фінашина // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 114–117.
978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1466 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|