Запис Детальніше

Система маркетингових досліджень обслуговуючих кооперативів

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Система маркетингових досліджень обслуговуючих кооперативів
 
Creator Волкова, І. М.
Volkova, І.
 
Subject аграрний сектор
товаровиробники
дорадництво
 
Description Визначено роль обслуговуючої кооперації в процесі розв’язання проблем аграрного сектора економіки. Представлено напрями інформаційного забезпечення господарської діяльності членів кооперативів. Обґрунтовано важливість аграрного дорадництва як
джерела забезпечення дрібних та середніх товаровиробників інформацією.
 
Date 2015-02-24T10:07:20Z
2015-02-24T10:07:20Z
2012
 
Type Conference materials
 
Identifier Волкова І. М. Система маркетингових досліджень обслуговуючих кооперативів / І. М. Волкова // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 122–126.
978-966-8706-61-5
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1464
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет