Система маркетингових досліджень обслуговуючих кооперативів
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Система маркетингових досліджень обслуговуючих кооперативів
|
|
Creator |
Волкова, І. М.
Volkova, І. |
|
Subject |
аграрний сектор
товаровиробники дорадництво |
|
Description |
Визначено роль обслуговуючої кооперації в процесі розв’язання проблем аграрного сектора економіки. Представлено напрями інформаційного забезпечення господарської діяльності членів кооперативів. Обґрунтовано важливість аграрного дорадництва як джерела забезпечення дрібних та середніх товаровиробників інформацією. |
|
Date |
2015-02-24T10:07:20Z
2015-02-24T10:07:20Z 2012 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Волкова І. М. Система маркетингових досліджень обслуговуючих кооперативів / І. М. Волкова // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 122–126.
978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1464 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|