Запис Детальніше

Імплементація інструментів бізнес-маркетингу в практику господарювання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Імплементація інструментів бізнес-маркетингу в практику господарювання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
 
Creator Власенко, О. П.
 
Subject промисловий ринок
бренд-менеджмент
електронний бізнес
кооператив
 
Description Представлено сучасне трактування концепції бізнес-маркетингу й обґрунтована доцільність її використання в аграрних підприємствах. Обумовлено значення електронного бізнесу й бренд-менеджменту як інструментів бізнес-маркетингу для становлення конкуренто-спроможних сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів.
 
Date 2015-02-24T10:17:41Z
2015-02-24T10:17:41Z
2012
 
Type Conference materials
 
Identifier Власенко О. П. Імплементація інструментів бізнес-маркетингу в практику господарювання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів / О. П. Власенко // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 131–135.
978-966-8706-61-5
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1470
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет