Управління маркетингом харчових підприємств в умовах вертикальної інтеграції
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління маркетингом харчових підприємств в умовах вертикальної інтеграції
|
|
Creator |
Кравчук, І. А.
Kravchuk, І. |
|
Subject |
інтеграційні відносини
маркетингові канали агропродовольча сфера |
|
Description |
Проаналізовано сучасні концептуальні й прикладні аспекти вертикальної інтеграції в агропродовольчій сфері. Досліджено особливості впливу маркетингових управлінських систем харчових підприємств у вертикально інтегрованих продовольчих ланцюгах. Виявлено проблеми «домінуючого впливу» маркетингу харчових підприємств у вертикальній інтеграції із сільськогосподарськими підприємствами. |
|
Date |
2015-03-02T14:38:45Z
2015-03-02T14:38:45Z 2012 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Кравчук І. А. Управління маркетингом харчових підприємств в умовах вертикальної інтеграції / І. А. Кравчук // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 338–342.
978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1605 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|