Запис Детальніше

Управління маркетингом харчових підприємств в умовах вертикальної інтеграції

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетингом харчових підприємств в умовах вертикальної інтеграції
 
Creator Кравчук, І. А.
Kravchuk, І.
 
Subject інтеграційні відносини
маркетингові канали
агропродовольча сфера
 
Description Проаналізовано сучасні концептуальні й прикладні аспекти вертикальної інтеграції в агропродовольчій сфері. Досліджено особливості впливу маркетингових управлінських систем харчових підприємств у вертикально інтегрованих продовольчих ланцюгах.
Виявлено проблеми «домінуючого впливу» маркетингу харчових підприємств у вертикальній інтеграції із сільськогосподарськими підприємствами.
 
Date 2015-03-02T14:38:45Z
2015-03-02T14:38:45Z
2012
 
Type Conference materials
 
Identifier Кравчук І. А. Управління маркетингом харчових підприємств в умовах вертикальної інтеграції / І. А. Кравчук // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 338–342.
978-966-8706-61-5
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1605
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет