Запис Детальніше

Формування маркетингової кооперації в плодоовочевому підкомплексі

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової кооперації в плодоовочевому підкомплексі
 
Creator Соловйов, І. О.
 
Subject маркетинговий інструментарій
маркетинг
товаровиробники
 
Description Розкрито сутність та економічний зміст маркетингової кооперації у плодоовочівництві. Виділено основні ознаки маркетингового обслуговуючого кооперативу, основні принципи його роботи, характерні ознаки і критерії у контексті становлення ринкового механізму економічних відносин на селі.
 
Date 2015-03-05T07:08:06Z
2015-03-05T07:08:06Z
2012
 
Type Conference materials
 
Identifier Соловйов І. О. Формування маркетингової кооперації в плодоовочевому підкомплексі / І. О. Соловйов // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 279–283.
978-966-8706-61-5
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1723
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет