Формування маркетингової кооперації в плодоовочевому підкомплексі
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Формування маркетингової кооперації в плодоовочевому підкомплексі
|
|
| Creator |
Соловйов, І. О.
|
|
| Subject |
маркетинговий інструментарій
маркетинг товаровиробники |
|
| Description |
Розкрито сутність та економічний зміст маркетингової кооперації у плодоовочівництві. Виділено основні ознаки маркетингового обслуговуючого кооперативу, основні принципи його роботи, характерні ознаки і критерії у контексті становлення ринкового механізму економічних відносин на селі.
|
|
| Date |
2015-03-05T07:08:06Z
2015-03-05T07:08:06Z 2012 |
|
| Type |
Conference materials
|
|
| Identifier |
Соловйов І. О. Формування маркетингової кооперації в плодоовочевому підкомплексі / І. О. Соловйов // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 279–283.
978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1723 |
|
| Language |
uk
|
|
| Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|