Запис Детальніше

Теоретичні основи вертикальних маркетингових систем

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні основи вертикальних маркетингових систем
 
Creator Левківська, Л. М.
Levkivska, L.
 
Subject розподіл продукції
товаровиробники
частка ринку
рівень обслуговування
 
Date 2015-03-05T12:38:10Z
2015-03-05T12:38:10Z
2013
 
Type Other
 
Identifier Левківська Л. М. Теоретичні основи вертикальних маркетингових систем / Л. М. Левківська // Наукові читання – 2013 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ. – Житомир : ЖНАЕУ, 2013. – Т. 2. – С. 271–274.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1742
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет