Запис Детальніше

Маркетингове супроводження діяльності підприємств агрохімічного сервісу

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове супроводження діяльності підприємств агрохімічного сервісу
 
Creator Тарасович, Л. В.
Tarasovych, L.
 
Subject маркетинговий підхід
трудові ресурси
концепції управління
засади маркетингу
маркетингова діяльність
теоретико-методологічні аспекти
 
Date 2015-03-05T13:30:52Z
2015-03-05T13:30:52Z
2013
 
Type Other
 
Identifier Тарасович Л. В. Маркетингове супроводження діяльності підприємств агрохімічного сервісу / Л. В. Тарасович // Наукові читання – 2013 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ. – Житомир : ЖНАЕУ, 2013. – Т. 2. – С. 299–301.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1768
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет