Запис Детальніше

Особливості прийняття управлінських рішень в частині рекламного менеджменту на підприємствах харчової галузі

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості прийняття управлінських рішень в частині рекламного менеджменту на підприємствах харчової галузі
 
Creator Овдіюк, О. М.
 
Subject економіка
ризик
менеджмент
маркетинг
харчування
 
Date 2015-03-20T09:38:41Z
2015-03-20T09:38:41Z
2014
 
Type Other
 
Identifier Овдіюк О. М. Особливості прийняття управлінських рішень в частині рекламного менеджменту на підприємствах харчової галузі / О. М. Овдіюк // Наукові читання – 2014 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ. – Житомир : ЖНАЕУ, 2014. – Т. 3. – С. 223–228.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1998
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет