Роль маркетингової кооперації у формуванні конкурентоспроможного аграрного ринку
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингової кооперації у формуванні конкурентоспроможного аграрного ринку
|
|
Creator |
Макушок, О. В.
|
|
Subject |
кредити
маркетингова кооперація реалізація сільськогосподарської продукції сільськогосподарські кооперативи |
|
Description |
Визначено роль та значення маркетингової кооперації у формуванні конкурентоспроможного аграрного ринку. Розроблено типологію маркетингових кооперативних організацій на місцевому, районному та обласному рівнях.
|
|
Date |
2015-03-25T14:00:39Z
2015-03-25T14:00:39Z 2010 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Макушок О. В. Роль маркетингової кооперації у формуванні конкурентоспроможного аграрного ринку / О. В. Макушок // Розвиток агробізнесу в Україні: проблеми, пріоритети, перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 10-річчю ф-ту аграр. менеджменту, 25–27 берез. 2010 р. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – С. 191–193.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2022 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський державний університет ім. І. Франка
|
|