Запис Детальніше

Роль маркетингової кооперації у формуванні конкурентоспроможного аграрного ринку

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингової кооперації у формуванні конкурентоспроможного аграрного ринку
 
Creator Макушок, О. В.
 
Subject кредити
маркетингова кооперація
реалізація сільськогосподарської продукції
сільськогосподарські кооперативи
 
Description Визначено роль та значення маркетингової кооперації у формуванні конкурентоспроможного аграрного ринку. Розроблено типологію маркетингових кооперативних організацій на місцевому, районному та обласному рівнях.
 
Date 2015-03-25T14:00:39Z
2015-03-25T14:00:39Z
2010
 
Type Conference materials
 
Identifier Макушок О. В. Роль маркетингової кооперації у формуванні конкурентоспроможного аграрного ринку / О. В. Макушок // Розвиток агробізнесу в Україні: проблеми, пріоритети, перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 10-річчю ф-ту аграр. менеджменту, 25–27 берез. 2010 р. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – С. 191–193.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2022
 
Language uk
 
Publisher Житомирський державний університет ім. І. Франка