Запис Детальніше

Застосування стратегічного маркетингу на молокопереробних підприємствах

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування стратегічного маркетингу на молокопереробних підприємствах
 
Creator Присяжнюк, О. Ф.
Prisyzhnyuk, O.
 
Subject стратегічний маркетинг
молочна продукція
молокопереробні підприємства
собівартість
конкурентоспроможність продукції
 
Description Вибір маркетингової стратегії на молокопереробних підприємствах Житомирської області базується на елементах стратегічного маркетингу. Основними з таких елементів є привабливість ринку, що враховує масштаб ринку, потенційний прибуток та конкурентоспроможність продукції, яка залежить насамперед від якості продукції та ціни.
 
Date 2015-03-25T14:06:25Z
2015-03-25T14:06:25Z
2010
 
Type Conference materials
 
Identifier Присяжнюк О. Ф. Застосування стратегічного маркетингу на молокопереробних підприємствах / О. Ф. Присяжнюк // Розвиток агробізнесу в Україні: проблеми, пріоритети, перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 10-річчю ф-ту аграр. менеджменту, 25–27 берез. 2010 р. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – С. 211–213.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2026
 
Language uk
 
Publisher Житомирський державний університет ім. І. Франка