Застосування стратегічного маркетингу на молокопереробних підприємствах
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Застосування стратегічного маркетингу на молокопереробних підприємствах
|
|
| Creator |
Присяжнюк, О. Ф.
Prisyzhnyuk, O. |
|
| Subject |
стратегічний маркетинг
молочна продукція молокопереробні підприємства собівартість конкурентоспроможність продукції |
|
| Description |
Вибір маркетингової стратегії на молокопереробних підприємствах Житомирської області базується на елементах стратегічного маркетингу. Основними з таких елементів є привабливість ринку, що враховує масштаб ринку, потенційний прибуток та конкурентоспроможність продукції, яка залежить насамперед від якості продукції та ціни.
|
|
| Date |
2015-03-25T14:06:25Z
2015-03-25T14:06:25Z 2010 |
|
| Type |
Conference materials
|
|
| Identifier |
Присяжнюк О. Ф. Застосування стратегічного маркетингу на молокопереробних підприємствах / О. Ф. Присяжнюк // Розвиток агробізнесу в Україні: проблеми, пріоритети, перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 10-річчю ф-ту аграр. менеджменту, 25–27 берез. 2010 р. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – С. 211–213.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2026 |
|
| Language |
uk
|
|
| Publisher |
Житомирський державний університет ім. І. Франка
|
|