Запис Детальніше

Маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності вітчизняної хмелепродукції

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності вітчизняної хмелепродукції
 
Creator Сітнікова, Т. Ю.
 
Subject хмелярство
хмелепродукція
конкуренція
реалізація продукції
маркетингові заходи
 
Description Розглянуто маркетингові чинники впливу на можливість підвищення рівня конкурентоспрроможності вітчизняної хмелепродукції.
 
Date 2015-03-25T14:13:35Z
2015-03-25T14:13:35Z
2010
 
Type Conference materials
 
Identifier Сітнікова Т. Ю. Маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності вітчизняної хмелепродукції / Т. Ю. Сітнікова // Розвиток агробізнесу в Україні: проблеми, пріоритети, перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 10-річчю ф-ту аграр. менеджменту, 25–27 берез. 2010 р. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – С. 218–219.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2028
 
Language uk
 
Publisher Житомирський державний університет ім. І. Франка