Запис Детальніше

Формування вертикальних маркетингових систем на основі кооперації

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування вертикальних маркетингових систем на основі кооперації
 
Creator Левківська, Л. М.
Levkivska, L.
 
Subject аграрна економіка
маркетинг
сільськогосподарська обслуговуюча кооперація
 
Description Визначено сутність вертикальних маркетингових систем, обґрунтовано роль та місце сільськогосподарської обслуговуючої кооперації у їх формуванні. Проаналізовано сучасний стан розвитку сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів.
 
Date 2015-08-06T06:56:32Z
2015-08-06T06:56:32Z
2013
 
Type Conference materials
 
Identifier Левківська Л. М. Формування вертикальних маркетингових систем на основі кооперації / Л. М. Левківська // Кооперативні читання: 2013 : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 4–6 квіт. 2013 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2013. – С. 214–218.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2657
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет