Запис Детальніше

Розвиток інфраструктури аграрного ринку як напрям підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток інфраструктури аграрного ринку як напрям підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств
 
Creator Мартинчик, О. А.
Martynchyk, O.
 
Subject інфраструктура ринку
оптовий ринок сільськогосподарської продукції
сільськогосподарські товаровиробники
збут продукції
організаційна модель
infrastructure market
the wholesale market for agricultural products
agricultural producers
marketing
organizational model
 
Description The article dwells upon historical genesis of creation and functioning of the wholesale market of the agricultural products in the economically developed countries. The article points out the necessity of creation of such markets, problem aspects that restrain creation and functioning of the infrastructure of agricultural products market in Ukraine and the region. The current state of the agricultural products market and food supplies is evaluated. Strategic targets are defined and organization model is suggested for the creation of the wholesale market of the agricultural products in Zhitomir region. The advantages of such products include higher selling prices (10-30%), lower costs for sales in comparison with other channels of distribution, receipt of operational information about the business environment, sales process control, possibility of pre-sales storage in special conditions. Optimal structure of management and subordination of the market personnel is suggested considering the experience of functioning of the wholesale markets in Ukraine.
У статті здійснено історичний генезис створення та функціонування оптових ринків сільськогосподарської продукції в розвинутих країнах. Вказано на необхідність створення та проблемні аспекти, що стримують формування і функціонування інфраструктури ринку сільськогосподарської продукції в Україні та області. Дано оцінку сучасного стану ринку сільськогосподарської продукції та продовольства в Україні. Визначено стратегічні цілі та запропоновано організаційну модель створення оптового ринку сільськогосподарської продукції в Житомирській області, перевагами якої є вищі (на 10-30 %) реалізаційні ціни, нижчі витрати на реалізацію порівняно з іншими каналами продажу, отримання оперативної інформації про кон’юнктуру ринку, контроль процесу торгівлі, можливість передпродажного зберігання у пристосованого для цього умовах. Враховуючи досвід функціонування оптових ринків в Україні запропоновано оптимальну структуру управління та підпорядкування персоналу ринку.
 
Date 2015-10-12T13:00:37Z
2015-10-12T13:00:37Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Мартинчик О. А. Розвиток інфраструктури аграрного ринку як напрям підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств / О. А. Мартинчик // Економіка та держава. – 2014. – № 11. – С. 117–120.
2306-6806
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2959
 
Language uk
 
Publisher Економіка та держава