Запис Детальніше

Концептуальні засади формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні засади формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів
 
Creator Заблоцька, О. С.
Zablotska, O.
 
Subject предметні компетенції з хімії
вища екологічна освіта
навчальні підходи
дидактичні принципи
модульна структура дисципліни
форми організації навчального процесу
форми організації навчальної діяльності студентів
етапи
методи
засоби
subject competencies in chemistry learning
higher ecology education
learning approaches
didactic principles
module structure of learning subject
learning process organization forms
students’ learning activity organization forms
stages
methods
means
 
Description In the article the author reveals conceptual bases of would-be ecologists’ subject competencies development in the course of chemistry learning. They are connected with the list and the content of subject competencies in chemistry; stages, methods and means of their development, learning approaches, didactic principles; learning process organization and students’ learning activity forms and module structure of “Chemistry with biogeochemistry bases” subject course.
У статті висвітлено концептуальні засади формування предметних компетенцій з хімії у студентів екологічних спеціальностей. Вони стосуються переліку і змісту предметних компетенцій з хімії, етапів, методів та засобів їх формування, навчальних підходів, дидактичних принципів, форм організації навчального процесу й навчальної діяльності студентів, модульної структури курсу “Хімія з основами біогеохімії.
 
Date 2015-10-08T06:34:58Z
2015-10-08T06:34:58Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Заблоцька О. С. Концептуальні засади формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів / О. С. Заблоцька // Вісн. Запорізького нац. ун-ту. Сер. Педагогічні науки. – 2010. – № 2 (13). – С. 197–204.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2939
 
Language uk
 
Publisher Запорізький національний університет