Запис Детальніше

Теоретичні і методичні засади формування предметних компетенцій з хімії у майбутніх фахівців екологічних спеціальностей

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні і методичні засади формування предметних компетенцій з хімії у майбутніх фахівців екологічних спеціальностей
 
Creator Заблоцька, О. С.
Zablotska, O.
 
Subject предметні компетенції з хімії
вища екологічна освіта
модель формування компетенцій
методика навчання хімії
вплив хімічних сполук на довкілля
chemistry subject competences
higher ecological education
competencies development model
chemistry teaching methods
environmental influence of chemical compounds
 
Description The dissertation is devoted to an actual problem of ecology majoring students' subject competences development in chemistry. Scientifically substantiated and elaborated were conception and model of students' subject competences development, control and evaluation. The list of subject competences in chemistry was formulated and their content was described, criteria and level measurement tools of their development were defined, the "competence tree" in the higher ecological education was presented.
Intersubject connections were found out, methodology and the complete set of learning materials for teaching "Chemistry with basic biogeochemistry" were elaborated. The pedagogical effectiveness of the methodology elaborated was checked up. The revision necessity of the traditional content of chemical substances' description (composition – building – features – usage) was proved through adding a new link – environment influence.
Дисертацію присвячено актуальній проблемі формування предметних компетенцій у студентів. Науково обґрунтовано та розроблено концепцію і модель формування, контролю й оцінювання предметних компетенцій з хімії у студентів екологічних спеціальностей. Сформульовано перелік та розкрито зміст предметних компетенцій з хімії, визначено критерії та вимірники рівнів їх сформованості, представлено “дерево компетенцій” для вищої екологічної освіти. Виявлено міждисциплінарні зв’язки, розроблено методику навчання та навчально-методичний комплект дисципліни “Хімія з основами біогеохімії”. Проведено перевірку педагогічної ефективності розробленої методики. Встановлено необхідність доповнення традиційного змісту характеристики речовин (склад – будова – властивості – застосування) новою термінальною ланкою – вплив на довкілля.
 
Date 2015-06-12T06:38:24Z
2015-06-12T06:38:24Z
2011
 
Type Synopsis
 
Identifier Заблоцька О. С. Теоретичні і методичні засади формування предметних компетенцій з хімії у майбутніх фахівців екологічних спеціальностей : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (хімія)» / О. С. Заблоцька. – К., 2011. – 37 с.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2567
 
Language uk
 
Publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова