Тенденції і перспективи концептуального забезпечення аграрного маркетингу
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Тенденції і перспективи концептуального забезпечення аграрного маркетингу
|
|
Creator |
Кравчук, Ігор Анатолійович
Kravchuk, Igor |
|
Subject |
аграрний маркетинг
agricultural marketing концепція concept агробізнес agribusiness продовольчі ланцюги food chain отовий і роздрібний товарооборот wholesale and retail trade |
|
Description |
Performed a retrospective analysis of the formation of the Agricultural Marketing and its theoretical and methodological support. The improved concept of the Agricultural Marketing inclusion in the scheme of the structure element «marketing potential» and use analysis approach «two marketing chains» in developing marketing channels. Justify the inclusion of the wholesale and retail trade turnover in food distribution channels.
Здійснено ретроспективний аналіз становлення аграрного маркетингу та його теоретико-методологічного забезпечення. Запропоновано удосконалення концепції аграрного маркетингу включенням у схему структури элементу «маркетинговий потенціал» з використанням підходу «двох маркетингових ланцюгів» при розробці маркетингових каналів продовольства. Обгрунтовано сутність і значимість оптового і роздрібного товарообороту у продовольчих каналах розподілу. |
|
Date |
2015-05-28T06:27:48Z
2015-05-28T06:27:48Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кравчук І. А. Тенденції і перспективи концептуального забезпечення аграрного маркетингу / І. А. Кравчук // Науковий вісник. Сер. Екон. науки / Буковинський держ. фін.-екон. ун-т. – 2014. – Вип. 27. – С. 174–179.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2476 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Буковинський державний фінансово-економічний університет
|
|