Запис Детальніше

Тенденції і перспективи концептуального забезпечення аграрного маркетингу

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тенденції і перспективи концептуального забезпечення аграрного маркетингу
 
Creator Кравчук, Ігор Анатолійович
Kravchuk, Igor
 
Subject аграрний маркетинг
agricultural marketing
концепція
concept
агробізнес
agribusiness
продовольчі ланцюги
food chain
отовий і роздрібний товарооборот
wholesale and retail trade
 
Description Performed a retrospective analysis of the formation of the Agricultural Marketing and its theoretical and methodological support. The improved concept of the Agricultural Marketing inclusion in the scheme of the structure element «marketing potential» and use analysis approach «two marketing chains» in developing marketing channels. Justify the inclusion of the wholesale and retail trade turnover in food distribution channels.
Здійснено ретроспективний аналіз становлення аграрного маркетингу та його теоретико-методологічного забезпечення. Запропоновано удосконалення концепції аграрного маркетингу включенням у схему структури элементу «маркетинговий потенціал» з використанням підходу «двох маркетингових ланцюгів» при розробці маркетингових каналів продовольства. Обгрунтовано сутність і значимість оптового і роздрібного товарообороту у продовольчих каналах розподілу.
 
Date 2015-05-28T06:27:48Z
2015-05-28T06:27:48Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Кравчук І. А. Тенденції і перспективи концептуального забезпечення аграрного маркетингу / І. А. Кравчук // Науковий вісник. Сер. Екон. науки / Буковинський держ. фін.-екон. ун-т. – 2014. – Вип. 27. – С. 174–179.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2476
 
Language uk
 
Publisher Буковинський державний фінансово-економічний університет