Запис Детальніше

Особливості планування міжнародного маркетингу аграрних підприємств

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості планування міжнародного маркетингу аграрних підприємств
 
Creator Зіновчук, В. В.
Тарасович, Л. В.
Костюченко, А. С.
Zinovchuk, V.
Tarasovych, L.
Kostyuchenko, A.
 
Subject цільові ринки
міжнародні ринки
сучасна економічна теорія
проблеми збуту
 
Description The necessity of marketing planning at exit of economic entities on the foreign markets. The features and factors of influence on the marketing planning of agricultural enterprises. The scheme of formation and realization of international marketing strategies of agricultural enterprises.
Обґрунтована необхідність планування міжнародного маркетингу при виході суб’єктів господарювання на зовнішні ринки. Визначено особливості та фактори впливу на планування міжнародного маркетингу аграрних підприємств. Розроблено схему формування й реалізації стратегії міжнародного маркетингу аграрних підприємств.
 
Date 2015-09-04T07:47:10Z
2015-09-04T07:47:10Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Зіновчук В. В. Особливості планування міжнародного маркетингу аграрних підприємств / В. В. Зіновчук, Л. В. Тарасович, А. С. Костюченко // Вісник ЖНАЕУ. – 2013. – № 1/2 (37), т. 2. – С. 100–107.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2751
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет