Особливості планування міжнародного маркетингу аграрних підприємств
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості планування міжнародного маркетингу аграрних підприємств
|
|
Creator |
Зіновчук, В. В.
Тарасович, Л. В. Костюченко, А. С. Zinovchuk, V. Tarasovych, L. Kostyuchenko, A. |
|
Subject |
цільові ринки
міжнародні ринки сучасна економічна теорія проблеми збуту |
|
Description |
The necessity of marketing planning at exit of economic entities on the foreign markets. The features and factors of influence on the marketing planning of agricultural enterprises. The scheme of formation and realization of international marketing strategies of agricultural enterprises.
Обґрунтована необхідність планування міжнародного маркетингу при виході суб’єктів господарювання на зовнішні ринки. Визначено особливості та фактори впливу на планування міжнародного маркетингу аграрних підприємств. Розроблено схему формування й реалізації стратегії міжнародного маркетингу аграрних підприємств. |
|
Date |
2015-09-04T07:47:10Z
2015-09-04T07:47:10Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зіновчук В. В. Особливості планування міжнародного маркетингу аграрних підприємств / В. В. Зіновчук, Л. В. Тарасович, А. С. Костюченко // Вісник ЖНАЕУ. – 2013. – № 1/2 (37), т. 2. – С. 100–107.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2751 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|