Запис Детальніше

CRM-концепція як інструмент бізнес-маркетингу для підприємств АПК

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title CRM-концепція як інструмент бізнес-маркетингу для підприємств АПК
 
Creator Власенко, О. П.
Vlasenko, О.
 
Subject вітчизняний бізнес
світовий ринок
статус підприємства
економічна література
 
Description The importance of the concept of customer relationship management as an instrument of business-marketing is stipulated and its key elements are determined. The results of the investigation related to the levels of carrying out agreements by agrarian counter agents under the conditions of organizations market are suggested. The necessity of introducing the CRM-concept for the national AIC enterprises with the aim of enhancing the efficiency of contracting for all market participants is substantiated.
Обумовлено значення концепції управління взаємовідносинами з клієнтом як інструменту бізнес-маркетингу та визначено її ключові елементи. Представлено результати досліджень рівнів виконання домовленостей контрагентами аграріїв в умовах ринку організацій. Обґрунтована необхідність впровадження CRM-концепції для підприємств вітчизняного АПК з метою підвищення ефективності контрактації для всіх учасників ринку.
 
Date 2015-09-04T07:58:55Z
2015-09-04T07:58:55Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Власенко О. П. CRM-концепція як інструмент бізнес-маркетингу для підприємств АПК / О. П. Власенко // Вісник ЖНАЕУ. – 2013. – № 1/2 (37), т. 2. – С. 107–117.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2752
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет