CRM-концепція як інструмент бізнес-маркетингу для підприємств АПК
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
CRM-концепція як інструмент бізнес-маркетингу для підприємств АПК
|
|
Creator |
Власенко, О. П.
Vlasenko, О. |
|
Subject |
вітчизняний бізнес
світовий ринок статус підприємства економічна література |
|
Description |
The importance of the concept of customer relationship management as an instrument of business-marketing is stipulated and its key elements are determined. The results of the investigation related to the levels of carrying out agreements by agrarian counter agents under the conditions of organizations market are suggested. The necessity of introducing the CRM-concept for the national AIC enterprises with the aim of enhancing the efficiency of contracting for all market participants is substantiated.
Обумовлено значення концепції управління взаємовідносинами з клієнтом як інструменту бізнес-маркетингу та визначено її ключові елементи. Представлено результати досліджень рівнів виконання домовленостей контрагентами аграріїв в умовах ринку організацій. Обґрунтована необхідність впровадження CRM-концепції для підприємств вітчизняного АПК з метою підвищення ефективності контрактації для всіх учасників ринку. |
|
Date |
2015-09-04T07:58:55Z
2015-09-04T07:58:55Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Власенко О. П. CRM-концепція як інструмент бізнес-маркетингу для підприємств АПК / О. П. Власенко // Вісник ЖНАЕУ. – 2013. – № 1/2 (37), т. 2. – С. 107–117.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2752 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|