Використання ко-брендингу в сільськогосподарській кооперації
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання ко-брендингу в сільськогосподарській кооперації
|
|
Creator |
Гуля, Ю. В.
Gulya, Yu. |
|
Subject |
обслуговуючі кооперативи
ко-брендинг подвійний маркетинг крос-маркетинг коаліційна програма лояльності спільний вертикальний і горизонтальний брендинг ко-брендингові технології agricultural service cooperatives co-branding dual marketing crossmarketing coalition loyalty program vertical and horizontal cooperative branding co-branding technologies |
|
Description |
Described an essence of the co-branding concept. Studied the introduction experience of the different co-branding forms, based on the international practice. Founded the necessity to unite the native manufacturers of agricultural product efforts for development and introduction at cooperative brands market. On the Swedish- Danish milk cooperative «Arla Foods», native milk cooperative «Молоко-Країна» and service cooperatives «Південний Союз», «Агродвір Сервіс», «Абігайл» examples has been investigated different cooperation forms in point of using co-branding technologies, possibility to adapt them to development features and agricultural, service cooperatives functioning. Розглянуто сутність поняття ко-брендингу. Вивчено існуючий в міжнародній практиці досвід щодо впровадження різних форм ко-брендингу. Обґрунтовано необхідність об`єднання зусиль вітчизняних виробників сільськогосподарської продукції щодо розробки і впровадження на ринок спільних брендів. На прикладі швецько- датського молочного кооперативу «Arla Foods» і вітчизняного молочного кооперативу «Молоко-Країна», обслуговуючих кооперативів «Південний Союз», «Агродвір Сервіс», «Абігайл» досліджено різні форми співробітництва щодо застосування ко-брендингових технологій та можливість їх адаптації до особливостей створення і функціонування сільськогосподарських підприємств й обслуговуючих кооперативів. |
|
Date |
2015-09-07T08:09:19Z
2015-09-07T08:09:19Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гуля Ю. В. Використання ко-брендингу в сільськогосподарській кооперації / Ю. В. Гуля // Вісник ЖНАЕУ. – 2014. – № 1/2 (43), т. 2. – С. 78–86.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2767 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|