Запис Детальніше

Використання ко-брендингу в сільськогосподарській кооперації

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання ко-брендингу в сільськогосподарській кооперації
 
Creator Гуля, Ю. В.
Gulya, Yu.
 
Subject обслуговуючі кооперативи
ко-брендинг
подвійний маркетинг
крос-маркетинг
коаліційна програма лояльності
спільний вертикальний і горизонтальний брендинг
ко-брендингові технології
agricultural service cooperatives
co-branding
dual marketing
crossmarketing
coalition loyalty program
vertical and horizontal cooperative branding
co-branding technologies
 
Description Described an essence of the co-branding concept. Studied the introduction experience of the different co-branding forms, based on the international practice. Founded the necessity to unite the native manufacturers of agricultural product efforts for development and introduction at cooperative brands market. On the Swedish-
Danish milk cooperative «Arla Foods», native milk cooperative «Молоко-Країна» and service cooperatives «Південний Союз», «Агродвір Сервіс», «Абігайл» examples has been investigated different cooperation forms in point of using co-branding technologies, possibility to adapt them to development features and agricultural, service cooperatives functioning.
Розглянуто сутність поняття ко-брендингу. Вивчено існуючий в міжнародній практиці досвід щодо впровадження різних форм ко-брендингу. Обґрунтовано необхідність об`єднання зусиль вітчизняних виробників сільськогосподарської продукції щодо розробки і впровадження на ринок спільних брендів. На прикладі швецько-
датського молочного кооперативу «Arla Foods» і вітчизняного молочного кооперативу «Молоко-Країна», обслуговуючих кооперативів «Південний Союз», «Агродвір Сервіс», «Абігайл» досліджено різні форми співробітництва щодо застосування ко-брендингових технологій та можливість їх адаптації до особливостей створення і функціонування сільськогосподарських підприємств й обслуговуючих кооперативів.
 
Date 2015-09-07T08:09:19Z
2015-09-07T08:09:19Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Гуля Ю. В. Використання ко-брендингу в сільськогосподарській кооперації / Ю. В. Гуля // Вісник ЖНАЕУ. – 2014. – № 1/2 (43), т. 2. – С. 78–86.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2767
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет