Розробка та імплементація стратегії міжнародного маркетингу лісогосподарського підприємства
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розробка та імплементація стратегії міжнародного маркетингу лісогосподарського підприємства
|
|
Creator |
Зіновчук, В. В.
Осіпчук, А. С. Zinovchuk, V. Osipchuk, A. |
|
Subject |
лісогосподарське підприємство
міжнародний маркетинг стратегія SWOT-аналіз рентабельність forest industry enterprise international marketing strategy SWOT-analysis profitability |
|
Description |
The expediency of forestry industry enterprises’shift to international marketing has been substantiated and the strategic options of their entry intoforeign market have been considered. Using the data of a certain enterprise the preconditions of international marketing strategy development have beendetermined on the basis of the SWOT-analysis application. It was argued that there is a close correlation between the level of profitability of enterprise and some factors connected with export activities such as the level of export profitability, volume of export perworker and the percentage of export in the structure of sales. The algorithm of international marketing strategy development and implementation for the forestry industry enterprise has been proposed. Обґрунтовано доцільність переходу підприємств лісогосподарського комплексу до міжнародного маркетингу та розглянуто стратегічні варіанти їх виходу на зовнішні ринки. На матеріалах конкретного підприємства визначено передумови розробки стратегії міжнародного маркетингу на основі застосування SWOT-аналізу. Доведена тісна кореляційна залежність рівня рентабельності підприємства від впливу ряду факторів, пов’язаних з експортною діяльністю, зокрема рівнем рентабельності експорту, обсягом експорту в розрахунку на 1 працівника та питомою вагою експорту в структурі реалізованої продукції. Запропоновано алгоритм розробки та імплементації стратегії міжнародного маркетингу лісогосподарського підприємства. |
|
Date |
2015-09-16T13:23:47Z
2015-09-16T13:23:47Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зіновчук В. В. Розробка та імплементація стратегії міжнародного маркетингу лісогосподарського підприємства / В. В. Зіновчук, А. С. Осіпчук // Вісник ЖНАЕУ. – 2014. – № 1/2 (43), т. 2. – С. 94–103.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2834 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|