Запис Детальніше

Розробка та імплементація стратегії міжнародного маркетингу лісогосподарського підприємства

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка та імплементація стратегії міжнародного маркетингу лісогосподарського підприємства
 
Creator Зіновчук, В. В.
Осіпчук, А. С.
Zinovchuk, V.
Osipchuk, A.
 
Subject лісогосподарське підприємство
міжнародний маркетинг
стратегія
SWOT-аналіз
рентабельність
forest industry enterprise
international marketing
strategy
SWOT-analysis
profitability
 
Description The expediency of forestry industry enterprises’shift to international marketing has been substantiated and the strategic options of their entry intoforeign market have been considered. Using the data of a certain enterprise the preconditions of international marketing strategy development have beendetermined on the basis of the
SWOT-analysis application. It was argued that there is a close correlation between the level of profitability of enterprise and some factors connected with export activities such as the level of export profitability, volume of export perworker and the percentage of export in the structure of sales. The algorithm of international marketing strategy development and implementation for the forestry industry enterprise has been proposed.
Обґрунтовано доцільність переходу підприємств лісогосподарського комплексу до міжнародного маркетингу та розглянуто стратегічні варіанти їх виходу на зовнішні ринки. На матеріалах конкретного підприємства визначено передумови розробки стратегії міжнародного маркетингу на основі застосування SWOT-аналізу. Доведена тісна кореляційна залежність рівня рентабельності підприємства від впливу ряду факторів, пов’язаних з експортною діяльністю, зокрема рівнем рентабельності експорту, обсягом експорту в розрахунку на 1 працівника та питомою вагою експорту в структурі реалізованої продукції. Запропоновано алгоритм розробки та імплементації стратегії міжнародного маркетингу лісогосподарського підприємства.
 
Date 2015-09-16T13:23:47Z
2015-09-16T13:23:47Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Зіновчук В. В. Розробка та імплементація стратегії міжнародного маркетингу лісогосподарського підприємства / В. В. Зіновчук, А. С. Осіпчук // Вісник ЖНАЕУ. – 2014. – № 1/2 (43), т. 2. – С. 94–103.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2834
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет