Двоїста структура бренду компанії як роботодавця
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Двоїста структура бренду компанії як роботодавця
|
|
Creator |
Мокіна, С. М.
Mokina, S. |
|
Subject |
внутрішній бренд
формування залученості співробітників імідж роботодавця зовнішній бренд компанії |
|
Description |
The author's approach to the structure of company's employer brand which has dual character is presented in the article. The duality of company's employer brand is determined by its formation for the two target groups of specialists in the labor market - internal and external. In this article the author analyzes aims and tools of communication and development and the results of employer brand formation for internal and external target groups of workers. On this basis, the general structure of the company's employer brand dual character is developed.
Запропоновано авторський підхід до структури бренду компанії як роботодавця як до такої, що має двоїстий характер. Двоїстість бренду компанії як роботодавця визначається формуванням його для двох цільових аудиторій спеціалістів на ринку праці – внутрішніх та зовнішніх. У статті автором проаналізовані цілі, інструменти формування та комунікації й результати формування бренду роботодавця для внутрішніх та зовнішніх цільових груп працівників. На основі цього розроблено загальну структуру двоїстого характеру бренду компанії як роботодавця. |
|
Date |
2015-09-04T08:59:01Z
2015-09-04T08:59:01Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мокіна С. М. Двоїста структура бренду компанії як роботодавця / С. М. Мокіна // Вісник ЖНАЕУ. – 2013. – № 1/2 (37), т. 2. – С. 124–131.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2758 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|