Запис Детальніше

Двоїста структура бренду компанії як роботодавця

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Двоїста структура бренду компанії як роботодавця
 
Creator Мокіна, С. М.
Mokina, S.
 
Subject внутрішній бренд
формування залученості співробітників
імідж роботодавця
зовнішній бренд компанії
 
Description The author's approach to the structure of company's employer brand which has dual character is presented in the article. The duality of company's employer brand is determined by its formation for the two target groups of specialists in the labor market - internal and external. In this article the author analyzes aims and tools of communication and development and the results of employer brand formation for internal and external target groups of workers. On this basis, the general structure of the company's employer brand dual character is developed.
Запропоновано авторський підхід до структури бренду компанії як роботодавця як до такої, що має двоїстий характер. Двоїстість бренду компанії як роботодавця визначається формуванням його для двох цільових аудиторій спеціалістів на ринку праці – внутрішніх та зовнішніх. У статті автором проаналізовані цілі, інструменти формування та комунікації й результати формування бренду роботодавця для внутрішніх та зовнішніх цільових груп працівників. На основі цього розроблено загальну структуру двоїстого характеру бренду компанії як роботодавця.
 
Date 2015-09-04T08:59:01Z
2015-09-04T08:59:01Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Мокіна С. М. Двоїста структура бренду компанії як роботодавця / С. М. Мокіна // Вісник ЖНАЕУ. – 2013. – № 1/2 (37), т. 2. – С. 124–131.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2758
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет