Запис Детальніше

Екологічно сертифікована продукція: маркетингово-філософський підхід

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екологічно сертифікована продукція: маркетингово-філософський підхід
 
Creator Чайкін, О. В.
Chaikin, O.
 
Subject екологічна сертифікація
екологічні потреби
сертифікація виробництва
потреби суспільства
ecological certification
ecological needs
production certification
society needs
 
Description The environmental needs of society by environmentally certified production satisfaction process has been studied. Ecological wants of society in the physical and social spheres list has been defined. The ecological consumers wants meet matrix has been designed. The existential and axiological environmental needs of society have been highlighted. Modern trends in the use of ecologically certified products in meet the needs of society has been studied. With the help of a sociological survey, the information about the level of consumer awareness of environmentally certified products, and willingness to pay more for her have been obtained. Environmentally certified products Zhytomyr consumers state demand has been estimated. The possibility of both producers and society, ecological needs by environmentally
certified goods satisfaction was grounded.
Досліджено процес задоволення екологічних потреб суспільства продуктами екологічно сертифікованого виробництва. Визначено перелік екологічних потреб
суспільства у матеріальній та соціальній сферах. Розроблено матрицю задоволення екологічних потреб споживачів. Виділено екзистенціальні та аксіологічні екологічні потреби суспільства. Визначено сучасні тенденції використання екологічно сертифікованої продукції для задоволення потреб суспільства. За допомогою соціологічного опитування отримано інформацію щодо рівня обізнаності споживачів про екологічно сертифіковану продукцію та готовності сплачувати за неї вищу ціну. Оцінено стан попиту на екологічно сертифіковану продукцію серед споживачів м. Житомир. Обґрунтовано можливість використання екологічно сертифікованої продукції для задоволення екологічних потреб як виробників, так і суспільства.
 
Date 2015-09-15T06:29:47Z
2015-09-15T06:29:47Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Чайкін О. В. Екологічно сертифікована продукція: маркетингово-філософський підхід / О. В. Чайкін // Вісник ЖНАЕУ. – 2014. – № 1/2 (43), т. 2. – С. 220–227.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2807
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет