Запис Детальніше

Формування кластерів брендингу при розробці брендів олійно-жирових підприємств України

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування кластерів брендингу при розробці брендів олійно-жирових підприємств України
 
Creator Масловська, Л. Ц.
Maslovska, L.
 
Subject кластер
бренд
конкурентоспроможність
інтеграція праці
ланцюг вартості
ланцюг корисності
організаційні відносини
формування кластерів
брендоутворення
 
Description Обґрунтовано концептуальні засади кластеризації діяльності зі створення бренда на основі вчення про « ланцюги цінності». Акцентовано на необхідності використання зарубіжного досвіду брендингу, заснованому на інтеграції та кооперації організаційно-управлінської діяльності з метою підвищення конкурентоспроможності продукції на ринку. Проаналізовано вітчизняну практику брендингу продукції олійно-жирових підприємств. Запропоновано шляхи удосконалення підприємницьких бізнес-взаємовідносин учасників процесу брендоутворення.
 
Date 2015-11-30T09:08:57Z
2015-11-30T09:08:57Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Масловська Л. Формування кластерів брендингу при розробці брендів олійно-жирових підприємств України / Л. Масловська // Вісник ТНЕУ. – 2013. – № 5. – С. 242–249.
1993-0240
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3097
 
Language uk
 
Publisher Тернопільський національний економічний університет