Запис Детальніше

Інформаційна складова маркетингової політики підприємств галузі тваринництва

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційна складова маркетингової політики підприємств галузі тваринництва
 
Creator Степаненко, Н. І.
Микитюк, В. М.
Stepanenko, N.
Mykytyuk, V.
 
Subject аграрний маркетинг
аграрне підприємство
агробізнес
конкурентоспроможність
agrarian marketing
agrarian enterprise
agribusiness
competitiveness
 
Description Theoretical and practical aspects of agrarian enterprises marketing policy are researched. As a result of the sociological research basic marketing determinants of agrarian enterprises adaptation to the changeable terms of target markets is educed.
Досліджено теоретичні й практичні аспекти маркетингової політики аграрних підприємств. В результаті соціологічного дослідження виявлено основні маркетингові детермінанти адаптації аграрних підприємств до мінливих умов цільових ринків.
 
Date 2015-12-02T09:39:49Z
2015-12-02T09:39:49Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Степаненко Н. І. Інформаційна складова маркетингової політики підприємств галузі тваринництва / Н. І. Степаненко, В. М. Микитюк // Зб. наук. пр. Таврійського держ. агротехнол. ун-ту. Сер. Екон. науки. – 2012. – № 2 (18), т. 3. – С. 194–199.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3103
 
Language uk
 
Publisher Таврійський державний агротехнологічний університет