Формування іміджу збутової мережі «МЕТРОМЕДІА»
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування іміджу збутової мережі «МЕТРОМЕДІА»
Forming of image of sales network “METROMEDIA” Формирование имиджа сбытовой сети «МЕТРОМЕДИА» |
|
Creator |
Голікова, Г. А.
Співаковська, Т. В. |
|
Subject |
ринок роздрібної торгівлі пресою
імідж медіа-ринок позиціонування комплекс маркетингових комунікацій market of press retail image mass-media positioning marketing communication mix рынок розничной торговли прессой имидж медиа-рынок позиционирование комплекс маркетинговых коммуникаций 339.138 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-12-22T14:30:44Z
2015-12-22T14:30:44Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голікова Г. А. Формування іміджу збутової мережі «МЕТРОМЕДІА» / Голікова Г. А., Співаковська Т. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 268 Кбайт). – 2015. – Вип. 9. – Бібліогр.: 5 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/14384 |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
|
|
Language |
uk
|
|