Запис Детальніше

Особливості просування спортивних послуг на споживчому ринку

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості просування спортивних послуг на споживчому ринку
Promotion features of sports services on the consumer market
Особенности продвижения спортивных услуг на потребительском рынке
 
Creator Саранчук, О. В.
Діброва, Т. Г.
 
Subject маркетинг послуг
спортивно-оздоровчі послуги
просування послуг
реклама
паблік рілейшнз
спонсорство
стимулювання збуту
особистий продаж
marketing services
sports services
promotion of services
PR
sponsorship
sales promotion
personal sales
маркетинг услуг
спортивно-оздоровительные услуги
продвижение услуг
паблик рилейшнс
спонсорство
стимулирование сбыта
личные продажи
339.187: 658.8
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-12-23T16:11:43Z
2015-12-23T16:11:43Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Саранчук О. В. Особливості просування спортивних послуг на споживчому ринку / Саранчук О. В., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 236 Кбайт). – 2015. – Вип. 9. – Бібліогр.: 6 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/14400
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
 
Language uk