Особливості просування спортивних послуг на споживчому ринку
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості просування спортивних послуг на споживчому ринку
Promotion features of sports services on the consumer market Особенности продвижения спортивных услуг на потребительском рынке |
|
Creator |
Саранчук, О. В.
Діброва, Т. Г. |
|
Subject |
маркетинг послуг
спортивно-оздоровчі послуги просування послуг реклама паблік рілейшнз спонсорство стимулювання збуту особистий продаж marketing services sports services promotion of services PR sponsorship sales promotion personal sales маркетинг услуг спортивно-оздоровительные услуги продвижение услуг паблик рилейшнс спонсорство стимулирование сбыта личные продажи 339.187: 658.8 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-12-23T16:11:43Z
2015-12-23T16:11:43Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Саранчук О. В. Особливості просування спортивних послуг на споживчому ринку / Саранчук О. В., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 236 Кбайт). – 2015. – Вип. 9. – Бібліогр.: 6 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/14400 |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
|
|
Language |
uk
|
|