Запис Детальніше

Формирование гендерных стереотипов в современной рекламе

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формирование гендерных стереотипов в современной рекламе
 
Creator Усенко, О.
 
Subject матрица восприятия
гендер
фемининность
маскулинность
 
Date 2010-04-06T08:46:46Z
2010-04-06T08:46:46Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Усенко Ольга. Формирование гендерных стереотипов в современной рекламе / Ольга Усенко // Соціологія у (пост)сучасності. Збірник наукових тез учасників VІ Міжнародної наукової конференції студентів та аспірантів [Харків, 19 – 21 квітня 2008 р.]. – Х.: ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2008. – С. 320-321
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/862
 
Language ru
 
Publisher ХНУ імені В.Н.Каразіна