Запис Детальніше

Особенности семиологии потребления в информационном обществе

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особенности семиологии потребления в информационном обществе
 
Creator Зинюк, А.
 
Subject самовыражение
бренд
Блумер
интеракция
псевдокультура
Бодрийяр
 
Date 2010-04-07T12:39:35Z
2010-04-07T12:39:35Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Зинюк Анна. Особенности семиологии потребления в информационном обществе / Анна Зинюк // Соціологія у (пост)сучасності. Збірник тез доповідей учасників VІІ Міжнародної наукової конференції студентів та аспірантів [Харків, 13 – 15 квітня 2009 р.]. – Х.: ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2009. – C. 100-101
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/895
 
Language ru
 
Publisher ХНУ імені В.Н.Каразіна