Зависимость от рекламы: общая постановка проблемы
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Зависимость от рекламы: общая постановка проблемы
|
|
Creator |
Оноприенко, С.Г.
|
|
Subject |
единое информационное пространство
национальный менталитет Скотт потребитель влияние рекламозависимый тип |
|
Date |
2010-06-04T12:19:49Z
2010-06-04T12:19:49Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Оноприенко С.Г. Зависимость от рекламы: общая постановка проблемы / С.Г. Оноприенко // Вектори психології – 2010: Матеріали міжнародної молодіжної науково-практичної конференції. – Х.: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010. – С. 238 – 240
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/1196 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
|
|