Запис Детальніше

Зависимость от рекламы: общая постановка проблемы

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Зависимость от рекламы: общая постановка проблемы
 
Creator Оноприенко, С.Г.
 
Subject единое информационное пространство
национальный менталитет
Скотт
потребитель
влияние
рекламозависимый тип
 
Date 2010-06-04T12:19:49Z
2010-06-04T12:19:49Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Оноприенко С.Г. Зависимость от рекламы: общая постановка проблемы / С.Г. Оноприенко // Вектори психології – 2010: Матеріали міжнародної молодіжної науково-практичної конференції. – Х.: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010. – С. 238 – 240
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/1196
 
Language ru
 
Publisher Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна