Запис Детальніше

У боротьбі за відвідувача: становлення прийомів комерційної діяльності в закладах дозвілля м. Харкова наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title У боротьбі за відвідувача: становлення прийомів комерційної діяльності в закладах дозвілля м. Харкова наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.
 
Creator Альков, В.А.
 
Subject дозвілля
підприємство
конкуренція
цінова політика
реклама
 
Description Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Історія України. Українознавство: історичні та філософські науки
http://www-philosophy.univer.kharkov.ua/ua/kafedra/visnyk_ua.html
У статті на прикладі м. Харкова проаналізовано найпоширеніші й найефективніші прийоми комерційної діяльності із залучення публіки до закладів дозвілля у місті кінця ХІХ – початку ХХ ст., чинники впливу на становлення цих прийомів та їх роль у комерційній успішності тогочасних підприємств дозвіллєвої сфери. Зроблено висновок про широке розмаїття й життєву необхідність ефективного використання даних прийомів у комерції в зв’язку зі змінами в міському соціально-економічному житті й потужною конкуренцією.
 
Date 2011-05-01T15:19:15Z
2011-05-01T15:19:15Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Альков В.А. У боротьбі за відвідувача: становлення прийомів комерційної діяльності в закладах дозвілля м. Харкова наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. – 2011. – № 939. – Серія: Історія України. Українознавство: історичні та філософські науки. – Вип. 14. – С. 101-108.
0453-8048
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/2538
 
Language uk
 
Relation Історія України. Українознавство: історичні та філософські науки;
 
Publisher Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна