У боротьбі за відвідувача: становлення прийомів комерційної діяльності в закладах дозвілля м. Харкова наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.
eKhNUIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
У боротьбі за відвідувача: становлення прийомів комерційної діяльності в закладах дозвілля м. Харкова наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.
|
|
Creator |
Альков, В.А.
|
|
Subject |
дозвілля
підприємство конкуренція цінова політика реклама |
|
Description |
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Історія України. Українознавство: історичні та філософські науки http://www-philosophy.univer.kharkov.ua/ua/kafedra/visnyk_ua.html У статті на прикладі м. Харкова проаналізовано найпоширеніші й найефективніші прийоми комерційної діяльності із залучення публіки до закладів дозвілля у місті кінця ХІХ – початку ХХ ст., чинники впливу на становлення цих прийомів та їх роль у комерційній успішності тогочасних підприємств дозвіллєвої сфери. Зроблено висновок про широке розмаїття й життєву необхідність ефективного використання даних прийомів у комерції в зв’язку зі змінами в міському соціально-економічному житті й потужною конкуренцією. |
|
Date |
2011-05-01T15:19:15Z
2011-05-01T15:19:15Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Альков В.А. У боротьбі за відвідувача: становлення прийомів комерційної діяльності в закладах дозвілля м. Харкова наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. – 2011. – № 939. – Серія: Історія України. Українознавство: історичні та філософські науки. – Вип. 14. – С. 101-108.
0453-8048 http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/2538 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Історія України. Українознавство: історичні та філософські науки;
|
|
Publisher |
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
|
|