Запис Детальніше

Проблема читача в осмисленні Олександра Білецького

eKhNUIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблема читача в осмисленні Олександра Білецького
 
Creator Борзенко, О.І.
 
Subject комунікація
література
автор
читач
 
Description The role of reader in conception of the known scientist is explored in this article. In this conception he used the theoretical bases of Kharkov philological school. Studies offered an own look on the role of reader in literary communication. He selected «readers-contemporaries» and «readers-descendants». The special interest causes determination of «reader which a pen put to the paper».
У статті досліджується концепція читача у літературознавчій спадщині видатного вченого Олександра Білецького. Показано, що науковець в осмисленні ролі читача значною мірою спирався на теоретичні здобутки харківської філологічної школи. Він запропонував власний кваліфікований погляд на роль читача у процесі художньої комунікації, обґрунтував типологію «читачів-сучасників» та «читачів-нащадків». Оригінальною знахідкою Білецького є запровадження дефініції «читача, що взявся за перо».
 
Date 2011-05-18T11:10:54Z
2011-05-18T11:10:54Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Борзенко О.I. Проблема читача в осмисленні Олександра Білецького / О.I. Борзенко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – № 846. Сер.: Філологія. – Вип. 56. – С. 152 – 155
http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/2727
 
Language uk
 
Publisher Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна